Våra Produkter

Frakt och Leveranstider

Hemleverans

Fraktkostnad:

- Inom Sverige: 57 kr

- Fri frakt vid beställningar över 500 kr


Leveranstid:

- Standardleverans: 2-5 arbetsdagar

- Expressleverans: 1-2 arbetsdagar (extra avgift tillkommer)

Upphämtning på lagret

Du kan välja att hämta din beställning direkt från vårt lager för att spara fraktkostnader.


Lager adress: Furugatan 12, 512 52 Svenljunga


Öppettider: Måndag - Fredag, 09:00 - 17:00


Så här går det till:

1. Välj "Upphämtning på lagret" som leveransalternativ i kassan.


2. När din beställning är klar för upphämtning får du en bekräftelse via e-post.


3. Visa upp din bekräftelse vid upphämtning.


viktig information:

Beställningen måste hämtas inom 7 dagar från bekräftelsedatum.- Ta med giltig ID och orderbekräftelse vid upphämtning.

Retur och reklamation

Retur

1. Returvillkor:

-Varor kan returneras inom 14 dagar från inköpsdatumet.

- För att vara berättigad till en retur måste varan vara oanvänd och i samma skick som du mottog den. Den måste också vara i originalförpackningen.


2. Returprocess:

- För att initiera en retur, vänligen kontakta vår kundsupport via e-post på info@simplesister.se eller via Kontaktformuläret.


- Vi kommer att skicka en förbetald returetikett till dig via e-post. Skriv ut etiketten och fäst den på paketet.


3. Returkostnader:

- Returkostnaden kommer att dras av från din återbetalning. Om returen är på grund av en felaktig eller defekt vara, står vi för returkostnaden.


4. Återbetalning:

- När vi har mottagit och inspekterat din retur kommer vi att skicka ett e-postmeddelande för att meddela dig om vi har godkänt eller avvisat din återbetalning.

- Om din retur godkänns, kommer återbetalningen att behandlas och en kredit automatiskt tillämpas på ditt ursprungliga betalningssätt inom ett visst antal dagar.


5. Undantag:

- Vissa typer av varor kan inte returneras, såsom specialbeställningar eller personliga produkter.


6. Frågor:

- Om du har några frågor om vår returpolicy, vänligen kontakta oss på info@simplesister.se eller via kontaktformuläret.

Reklamationspolicy

Reklamationsvillkor:

- Om du mottagit en defekt eller felaktig produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 7 dagar från mottagandet.

- Vi kommer att ersätta den defekta produkten utan extra kostnad eller erbjuda en återbetalning.


För privatpersoner:

 Reklamationer hanteras enligt konsumentköplagen.


För företag:

Reklamationer hanteras enligt köplagen.


Om du har några frågor eller behöver hjälp, tveka inte att kontakta vår kundtjänst:

Email: info@simplesister.se  eller via Kontaktformuläret.


Privacy policy

OK